ברצוני לקבל רישיון מתאגיד בעל סימן מבחרי לשימוש מותר בסימן המסחרי, איך מבצעים בקשה כזו? האם אני צריך לנסח בקשה משפטית באמצעות עו"ד? תודה
רינה שלום,
בדר"כ אכן נעזרים בעו"ד על מנת לקבל רישיון להשתמש בסימן מסחר רשום.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן בוקר טוב, ככל והעוסק מורשה רק על שם השותף שלך- תוכלו להסדיר את נושא הקניין רוחני (ובין היתר את הזכויות בסימני המסחר) בהסכם השותפות ביניכם. מומלץ להתייעץ בנושא זה עם עו"ד העוסק בתחום....
המשך תשובה