הבקשה לרישום סימן מסחרי הוגשה כבר לפני יותר משנה, ועדיין לא התקבלה או נדחתה. בכל פעם שאני מתקשר לברר אומרים לי להמתין. האם זה נשמע כמו עיכוב סביר? ואם מישהו בינתיים יגנוב לי את הסימן?
ענבל שלום,
הזמן הממוצע לרישום סימן מסחר הוא שנה וחצי. אם את יודעת שמישהו מנסה לגנוב את הסימן שלך, את יכולה להגיש בקשה לזירוז בחינה.
בברכה,
ס.וינוגרדוב עו"פ,
מנהל פורום סימני מסחר ומדגמים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי ליטל, אם לקוחות מכירים ומחפשים את השם שלכם לפי הדומיין אז עקרונית ניתן לרשום ככל ועומדים ביתר בתנאים של רישום סימן מסחר כמו אופי מבחין (ייחודיות) וכדומה. יש לבדוק במנוע החיפוש של רשם סימני המסחר ...
המשך תשובה