שלום רב יש לי עסק שפעיל זה 5 שנים, יש לי לוגו ומיתוג במדיה החברתית . אני רוצה להכניס שותפה לעסק, רציתי לדעת כיצד אני יכולה להגן על הלוגו ומיתוג שלי באמצעות סעיפים בחוזה השותפות, כך שהיא לא תוכל לעשות בהם שימוש במידה ודרכינו יתפצלו בעתיד. מה את ממליצה לעשות? תודה, אורלי

היי אורלי,
בהחלט יש להתייחס גם לפן הזה במסגרת הסכם השותפות. אני הייתי מוסיפה סעיף קניין רוחני ושם מתייחסת לנושא. כמובן שאתן צריכות לדבר על זה ולעשות תיאום ציפיות שכך יהיה במידה ודרככן יתפצלו ואז להעלות זאת על הכתב. מומלץ כמובן לנסח בעזרת עו"ד.
בהצלחה!
עו"ד מורן אריאלי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מורן אריאלי
055-4532998
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בוקר טוב, יש לבחון איזה מבין הסימנים היה בשימוש קודם- ככל והסימן (הלוגו) היה שלך קודם והמתחרה פשוט מעתיק ממך את הסימן מומלץ ראשית לרשום את הסימן שלך. ככל והוא יביע התנגדות לרישום תוכל לתקוף זאת מול ר...
המשך תשובה