שלום רב, אני לקוח של חברת פלאפון ומאוד לא מרוצה מהשירות. בכל פעם שיש לי תקלה - והיו לי לא מעט תקלות, אני מנסה להתקשר אך לא עונים לי ולא חוזרים אליי. מה ניתן לעשות בנידון? האם אפשר להגיש תביעה בגין אי שירות או שפשוט להתנתק מהם ולעבור למתחרים?
אמיר שלום,
חשוב מאוד לתעד את השיחות עם נציגי השירות, כולל משך ההמתנה תוך התייחסות לקבלת הודעה על אפשרות להשאיר פרטים ולקבל שיחה ממוקד השירות במועד מאוחר יותר.
ככל שיהיה לך תיעוד לכך שחברת פלאפון אינה עונה לשיחות ואינה מאפשרת השארת הודעה לצורך קבלת שיחה במועד מאוחר יותר, הרי שייתכן וקיימת עילה לתביעה כנגדה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
הטעיה צרכנית הינה עילת תביעה פופולרית. יחד עם זאת, על-מנת להוכיח אותה יש להוכיח כי נגרם לך נזק וכי ישנו קשר סיבתי בין ההטעיה לבין ההתקשרות עם החברה המטעה. משוכה שהיא לא תמיד קלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה