לקוחות רבים של אל על ניזוקו מבחינה כספית ומבחינת עוגמת נפש עקב ביטולי טיסות, איחורים ועיכובים, עקב השביתה של הטייסים שלא הגיעו לעבודה. למרות שבחלק מהמקרים התקבלו פיצויים, האם יש מקום לתבוע ייצוגית את החברה על הנזקים?
אביתר שלום,
זהי סוגיה סבוכה המוסדרת בין היתר באמנות בינלאומיות וכפי הנראה אינה מתאימה לתביעה יצוגית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

מה פתאום. אני לא לוקח אף פעם בעל מקצוע. כשאני צריך לעקור שן אני קושר חוט לשן וטורק את הדלת. כשאני צריך לעבור ניתוח אני כמובן סומך רק על עצמי ולא על השרלטנים שמכנים את עצמם רופאים. טיפולים לאוטו - כמוב...
המשך תשובה