סופרמרקט בו אני קונה באופן קבוע ששייך לרשת פרסם הנחה על סדרת מוצרי דגני בוקר. רק כשהגעתי לקופה גיליתי שמדובר בגרסה מוקטנת של המוצר אבל זה לא כתוב במבצע אפילו לא באותיות הקטנות. אני חושב שהמבצע הזה היה קיים בכל הרשת, ופשוט הטעו את הלקוחות לחשוב שהם קונים משהו בהנחה בלי לעדכן על השינוי במוצר. הציעו לי פיצוי חד פעמי על ה"טעות". האם עדיף לברר תביעה ייצוגית?
גלבוע שלום
עקרונית הנושא נראה מתאים לתביעה ייצוגית, אולם יש חשיבות לגודל הרשת, ולהיקף המכירות, ולשאלות משפטיות כגון קיומה של עילת תביעה אישית וייצוגית.
להמשך ייעוץ (ללא עלות) נא צרי/צור עמי קשר בסלולארי המופיע באתר.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום: משרד עו"ד אורלי בן עמי 053-6112846
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
תודה על פנייתך, משרדנו עובד בימים אלה על תביעה בנושא זה. נא צור עמנו קשר בהקדם. עוד אורלי בן עמי מנהלת פורום תובענות ייצוגיות...
המשך תשובה