סיכמתי על עסקה חדשה עם חברת הסלולר שלי כולל רכישת מוצר חדש, אבל אחרי סיכום העסקה לא שלחו לי במייל את פרטי העסקה כפי שהתחייבו. למעשה העסקה נסגרה בטלפון בלי שום אסמכתא בכתב. אחרי חודש קיבלתי חשבונית והבנתי שהסכומים הם לא מה שסיכמנו. יש מקום לתבוע החזר כספי ולברר האם יש עילה לתביעה ייצוגית נגד החברה?
תמרה שלום
כדי לבדוק אפשרות לתביעה יש צורך במידע נוסף. האם נתת להם כתובת מייל או פקס לקבלת ההסכם?
האם מתכחשים כעת לתנאים שסוכמו, האם פנית אליהם וביקשת לקבל את מה שהובטח? האם יש לך הוכחה שסיכמתם על תנאים אחרים?
לאחר קבלת מידע נוסף אוכל לייעץ.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, השאלה מוצגת בצורה מאד לא ברורה. אשמח להשיב לשאלה אם הנתונים יוצגו באופן מפורט, סדור וברור. בברכה, מתן ...
המשך תשובה