שלום, השתמשתי עד כה בתרופה מסוימת, ופתאום החברה הפסיקה את השיווק שלה. כשהתקשרתי אליהם הם לא מסרו לי למה, אלא שיש להם תרופה יותר טובה. מן הסתם אני לא היחיד שהשתמש בה. האם יש דרך לדעת באמצכות חוק לחופש מידע או חוק אחר, למה הם הפסיקו את השיווק? אולי בגלל בעיות בתרופה? כי אני עדיין משתמש בה.
אתה יכול לפנות למשרד הבריאות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בתביעה אישית יש מקום לפטור מאגרה על בסיס מאפיינים סוציו-אקונומיים. בתביעה ייצוגית, לטעמי כלל לא ברור שניתן לקבל פטור שכן היא בנויה על יזמות. אם אין לך כסף לשלם אגרה איך תשלם הוצאות במקרה של...
המשך תשובה