ברשותי רכב שהגיר שלו התגלה כתקול ויש לתקנו או להחליפו (אלפים רבים של שקלים). הסתבר שזו תקלה נפוצה והיא נובעת מתקלת תכנון. היבואן בארץ לא הביא לידיעת הרוכשים תקלה זו והוא אינו מוכן לתקנה ואף להשתתף בעלות הגבוהה של התיקון. הוגשה תביעה ייצוגית בנושא, אולם לא הצלחתי ואחרים שניסו לא הצליחו לקבל מידע כלשהו לגבי התקדמות התביעה אם הייתה. שאלתי, האם ניתן להגיש תביעה ייצוגית נוספת (ברשותי פרטים של בעלי רכב זהה רבים שניזוקו מאותה בעיה) באמצעות עו"ד אחר בתחום? האם החוק מאפשר/מחייב את מגיש התביעה הייצוגית לעדכן לגבי התביעה? אודה לתשובתכם. בברכה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בד"כ בעת ההזמנה ניתן לבחור את נקודת המשלוח. המקרה שתיארת בהחלט לא נראה תקין, עם זאת, יש להוכיח שיטתיות, שאחרת החברה תטען ל"טעות נקודתית". בברכה, מתן ...
המשך תשובה