קניתי מקרר לפני כ 10 שנים ומאז אני חווה תקלות חוזרות כמו: 1. קרח שנוצר וחוסם את המאוורר במקרר. נדרש להפשיר את הקרח זמן ממושך ולהפעיל מחדש. 2. חלודה משמעותית על הדלתות. 3. כיסוי יציאת קוביות הקרח נתפס בכל פעם שמוציאים קרח ויש צורך להזיז אותו ידנית. 4. התצוגות הדיגיטליות מראות ספרות לא תקניות. האם אני יכול להצטרף לתביעה הייצוגית? תודה
שלום רב,
על איזה סוג מקרר מדובר?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
מדובר על מקרר סמסונג
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהמשך למכתבי הקודמים בדבר תקלות חוזרו. המקרר של חברת סמסונג והדגם: RS26FANS
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, אם החברה שולחת אסמסים שלא כדין ניתן לתבוע אותה בתביעה ייצוגית. אם אתה כותב דברים נכונים - עומדת לך לכאורה ההגנה "אמת דיברתי". מה גם שלא ציינת את פרטי החברה. ...
המשך תשובה