שלום רב, הזמנתי חבילה מאתר אונליין בחו"ל, אשר הועברה לחברת ההפצה לפני מעל לשבועיים. בנסיון ליצור קשר עם חבר ההפצה, אין מענה מהם לא במייל לא בוואטס אפ, ולא בטלפון. המענה ניתן אך ורק דרך בוט ולא דרך נציג אנושי. כשאני רוצה לברר איפה החבילה נמצאת ומה צפי הקבלה, אני לא זוכה למענה אלא הודעה אוטו' שבשלב זה לא ניתן לדעת צפי. אין לי דרך לתקשר איתם, ואת המשלוח שהזמנתי בלא מעט כסף, נראה לי שכבר לא אקבל. מה זכויותי במקרה הזה? ומה ניתן לעשות ?
שלום רב,
השאלה אם מדובר בהתנהלות שיטתית או בטעות נקודתית. ככל שמדובר בתקלה נקודתית - המקרה מתאים יותר לתביעה אישית. ככל שמדובר בתופעה רחבה, יש מקום לשקול תביעה ייצוגית.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, זה מאד תלוי בטיב הפגם, האם מדובר בפגם סדרתי או משהו נקודתי. יש לבחון את כל הנתונים כדי להשיב לשאלה. בברכה, מתן ...
המשך תשובה