לאחרונה גיליתי שחברת התקשורת שלי גובה כבר שנתיים תשלום חודשי עבור שירות שמעולם לא הזמנתי ולא השתמשתי בו. בדקתי ומצאתי שיש עוד לקוחות רבים במצב דומה. התשלום אמנם לא גבוה (15 ש"ח לחודש), אבל מדובר בהצטברות של מאות שקלים לכל לקוח ולאלפי לקוחות. פניתי לחברה מספר פעמים אך הם מסרבים להחזיר את הכסף לתקופה העולה על חודשיים. האם זהו מקרה מתאים לתביעה ייצוגית? מה הצעדים שעליי לנקוט?

שלום רב,
על פניו יש עילה לתביעה.
מוזמנת לפנות לייעוץ אישי כדי שנוכל לבדוק את הפרטים.
בברכה,
מתן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
053-6130158
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, דרישות הסף קבועות בסע` 4 ו-8 לחוק. עילת תביעה אישית. שאלות מהותיות של עובדה או משפט המשותפות לחברי הקבוצה. האם תביעה ייצוגית היא הדרך היעילה וההוגנת? והאם התביעה תנוהל בתום-לב ובדרך ה...
המשך תשובה