יש לי רעיון לפטנט אלקטרוני שאני לא רוצה לפתח בעצמי, האם כדאי לי לפנות לחברה שמתעסקת בפיתוח טכנולוגי ולהציע להם לפתח אותו ולקבל ככה תמלוגים? האם סביר שחברה קטנה תסכים לחתום על הסכם סודיות?
שלום עוז,
המסלול הכי טוב מבחינתך הוא להגיש קודם כל בקשת פטנט על שמך להבטחת זכויותיך ורק אח"כ לחפש חברה שתרצה לפתח ולשווק את הרעיון תמורת תמלוגים.
אם לא תגיש בקשת פטנט, תסתכן שהחברה תיישם את הרעין (או תדליף את הרעיון לצד אחר) ולא תקבל כל תגמולים.
בברכה,
גדי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גד בנט, עורך פטנטים
055-4532747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום יפעת, 1. כדי להגן על רעיון שאת הולכת להציג למשקיעים שותפים פוטנציאלים רצוי להחתים אותם על הסכם סודיות. הבעייה היא שהרבה אנשים / חברות מסרבים לחתום על הסכם סודיות. אם מדובר בפיתוח טכנולוגי שהוא...
המשך תשובה