אני רוצה להגיש בקשה לרישום מדגם. האם אני צריך לשלם אגרה על כך? אם כן, מהו גובה האגרה שצריך לשלם על בקשה זו?
.jpg)
שלום כפיר,
אם אתה יודע מה שאתה עושה, ורוצה להגיש לבד, האגרה עבור עיצוב (כבר לא קוראים לזה מדגם) היא 400 ש"ח.
אם תעדיף להתייעץ באיש מקצוע (עורך פטנטים או עורך דין לקניין רוחני) תצטרך לשלם לו כמובן שכר טרחה בנפרד.
בברכה,
גדי בנט, עורך פטנטים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
גד בנט, עורך פטנטים
055-4532747
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום הילית, לשם הבהרה: פטנט ניתן על חידוש טכנולוגי, ואם מדובר בעיצוב חדש אז לא מדובר בבקשת פטנט אלא בבקשת עיצוב (מה שנקרא בעבר מדגם). אין צורך להגיש בקשות פטנט מיידית בכל המדינות. אפשר להגיש בקשה במ...
המשך תשובה