מה הדרך המומלצת ביותר לפעול כאשר מוכרים מוצר למישהו \ קונים מוצר ממישהו (לאו דווקא מכונית, נניח רהיט\מחשב) ? (כדאי להכין מסמך ועליו חתימות הצדדים ?) תודה.
שלום רב,
בהחלט כן. גם בנתינת שירות יש חשיבות לניסוח ההסכם, הסכמת הצדדים וחתימה על המוסכם.
בהצלחה
רויטל זהר ירון, עו"ד ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי ליתן תשובה מלאה. כך לדוגמה כיצב פנית אליו? האם בכתב? האם במייל או בע"פ. מה היתה המוערבות שלו בהסכם הראשון וכד`. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בד...
המשך תשובה