שלום רב, השבוע רכשתי מכונית על סך 34,000 ₪. העברת הבעלות נעשתה בבנק הדאר. למחורת בבוקר פניתי לסוכן הביטוח כדי לבטח את הרכב והובא לידיעתי שהרכב עבר תאונה קשה והוגדר כאובדן להלכה.55.2 אחוז. מידע זה שהיה אמור להביא לידיעתי לפני ההסכם ביננו לא הובא לידיעתי. הורתי לבנק לעכב את פדיון השיקים והודעתי למוכר על רצוני לבטל את העסקה. הוא אינו מוכן להעביר את הרכב על שמו ולהחזיר לי את השיקים. מה עליי לעשות בהמשך? תודה מוטי
מוטי שלום רב,
הבנתי ששוחחו עמך ממשרדי.
נשמח לעמוד לרשותך.
בברכה,
גיא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין את מלוא נסיבות העניין לראות את ההתכתבות במלואה. מעבר לכך האם קיבלת התראה על תביעה? האם עבדת עם הלקוח הזה בעבר? את מוזמנת לפנת למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה,ב דרכים המקו...
המשך תשובה