שלום רב, אני בעלת עסק לשמלות ערב ושמלות כלה. יש לי לקוחה שביצעה אצלי רכישה של שמלת כלה ושילמה אותה ושמרה אצלנו את השמלה לצורך מדידות ותיקונים בהמשך. לאחר שבוע הגיעה שוב הלקוחה יחד עם חברתה וביקשה להחליף את הדגם לדגם אחר והסברנו לה שזה כרוך בתוספת תשלום כי בחרה דגם יקר יותר ושהעבודה והבדים שלו יותר יקרים. ואז שוב באה עם אמא שלה כשהיא עדיין מתלבטת בין הדגמים ובסוף החליטה ללכת על הדגם היותר יקר אך לא רצתה להוסיף את ההפרש מחיר. וביקשה לבטל את העסקה לגמרי. הסברנו לה שלא ניתן לבטל שמלת כלה לאחר שבוצעה העסקה יותר מ 48 שעות כחוק וכפי שרשום בתקנון שלנו של החנות. ברצוני לדעת איך באמת החוק עובד כי חלילה לא רוצה לעבור על החוק.
שלום רב
חשוב להבין האם יש בידיך הזמנת עבודה שהלקוחה חתמה עליה? אם לא אז חשוב שתהא.
כדי לענות לתשובתך יש צורך להבין פרטים נוספים.
את מוזדמנת לפנות למשרדי, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבדוק את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה. יכול שבאי שמירה על בטחון הילדה קמה לך עילה לבטל ההסכם בגין הפרה יסודית של הגן אך יש לבדוק זאת. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, ...
המשך תשובה