שלום רב, הנני מפרסם את מוצריי באתר מסחרי ידוע בארץ. לאחרונה, האתר פרסם עידכון מדיניות משלוחים כאשר זמני ההגעה של מוצרים חשמליים ואלקטרוניים הינם עד 7 ימי עסקים. במקרה שלי, אני מפרסם מוצרים שאינם בקטגוריית חשמל ואלקטרוניקה. עם זאת, ישנו מתחרה שמפרסם מוצרים גם בקטגוריה שלי וגם בקטגוריה של חשמל ואלקטרוניקה. מתחרה זה פועל בצורה לא הוגנת לכללים ומבדיקה שערכתי נמצא שהוא מפרסם מוצרים בקטגוריית חשמל ואלקטרוניקה שזמני ההגעה שלהם הם 14 ימי עסקים. התלוננתי על כך בפני האתר המפרסם והם איימו עליי שיסלקו אותי מהפרסום אצלם אם אתלונן שוב על אותו מתחרה. האם יש לי זכות משפטית להתלונן על כך? האם החברה לא חייבת לאכוף את המדיניות?
מדיניות מפלה של חברה כלפי צרכנים עשויה להיות לא חוקית.
יחד עם זאת, יש לבחון את מכלול הנסיבות ומהן הנסיבות בגינן פועלת החברה באופן מפלה.
להשלמת מידע ופרטים את מוזמן ליצור איתי קשר בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה על שאלתך. כמו כן לא ברור האם המשכיר מתכחש לאופציה? האם היתה הבנה בינכם שמסירת הצ`קים מהווה תחילת האופציה? אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים ו...
המשך תשובה