שלום הזמנתי מיטות ב 15 ינואר עבר 21 ימי עסקים כמו שכתוב בחוזה ורק עכשיו מביאים לי אותם אחרי 23 ימי עסקים כמובן שהדבר גרם לעגמת נפש אני זוג צעיר שיושן על מיטות והכי עגמת נפש שכל פעם היו אומרים לי השבוע יגיע מחר יגיע וכן הלאה וגם שירות גרוע שניתקו לי בפנים מה ניתן לעשות
שלום יהושע,
איחור באספקת מוצר מעבר למועד שנקבע בחוזה עשוי להיחשב כהפרת הסכם, במיוחד כאשר הובטחו לך שוב ושוב מועדי אספקה שלא קוימו והשירות היה גרוע. ניתן לפנות לבית העסק בדרישה לפיצוי בגין האיחור ועוגמת הנפש שנגרמה לך.
מומלץ לשלוח מכתב מסודר לבית העסק שבו תפרט את האיחור, ההתנהלות הבעייתית, ואת הנזק שנגרם לך. אם הם מסרבים לפצות אותך, ניתן לשקול תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שגם להליך משפטי יש עלויות וזמן, ולכן יש לבחון אם הגשת תביעה היא צעד יעיל מבחינה כלכלית ביחס לפיצוי שניתן לקבל.
במקרים מסוימים, רק עצם הפנייה הרשמית לבית העסק עשויה להוביל לפיצוי או פתרון מהיר, ולכן כדאי להתחיל בכך לפני שפונים להליך משפטי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב העניין טרם הוכרע ויש פסיקות סותרות לכאן או לכאן. כמו כן יש לבחון את תנאי ההסכם. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך הלשמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה