מכרתי חנות ונכתב חוזה שמפרט שמי שאינו יעמוד בתנאי החוזה יאלץ לשלם 5000$לצערי הרוכש מתעלם ואינו משלם את חלקו האם אני חייבת לתבוע אותו או על סמך החוזה יש אפשרויות נוספות כמו הוצאה לפועל וכו' (החוזה נכתב אצל עו"ד מטעמו)
ניתן בעיקרון לפנות ללשכת ההוצאה לפועל וכן להגיש תביעה העניין תלוי בניסוח ההסכם.
פני לעו"ד לקבלת יעוץ משפטי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חוזה יכול להיות גם בע"פ כמו במקרה שלך. חוזה בכתב מהווה ראיה וסיכומים בעוד שהקושי בחוזה בע"פ הוא להוכיח את הסיכומים. לשאלתך, אני סבור שחשוב לבחון המקרה ולקבל החלטה כיצד לפעול אך בהחלט לפעול....
המשך תשובה