קנינו 'תפיסה' בדירה ממישהי שפלשה, לפני 17 שנה. בחוזה המוכרת חייבת להחזיר לנו מה ששילמנו לה, אם יפנו אותנו. יש צו פינוי. המוכרת לא מוכנה להחזיר, כי 'אין חוזה לנצח' ועברו שנים, אבל בחוזה לא כתוב תאריך סיום ולכן הוא צריך להמשיך. נכון?
מניסיוני ולפי הפרטים המעטים שמסרת , כנראה שלא ניהלת או לא התגוננת נכון בבהמ'ש שהגיע לצו פינוי ללא תמורה - הניחוש שלי שפלשתם למקרקעין של המינהל , ואם כן כדי לפנות אחרי שנים רבות המינהל נותן פיצוי אבל צריך להלחם עם עו'ד טוב ולבטל את צו הפינוי - הכל תלוי .. כי בתחבולות תעשה לך מלחמה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב סעיף 25 לחוק החוזים קובע את כלל פרשנות נגד המנסח, כלומר ככל ותהיינה שתי פרשנויות לסעיף, פרשנות לרעת המנסח היא זו שתתקבל. למרות זאת יש לבחון כל מקרה לגופו. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורךה שלמ...
המשך תשובה