שלום רב! לפני כשלושה חודשים נרשמתי לחדר כושר. במעמד הרישום לא חתמתי על חוזה/תקנון, כי ביצעתי עסקה טלפונית. לאחר מכן חדר הכושר לא דאג להחתים אותי. עכשיו התאכזבתי נורא מרמתו של חד"כ. האם אוכל לדרוש להפסיק חברות בחד"כ כאשר בפועל לא חתמתי על שום חוזה ולקבל החזר כספי? תודה!
יתכן שכן ויתכן שלא. יש לבדוק.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום אליה, היעדר חוזה כתוב לא נותן לבית העסק זכות לגבות סכום שונה מזה שסוכם בעל פה. עסקה טלפונית היא חוזה מחייב לכל דבר, והמחיר שסוכם בין הצדדים אמור להיות המחיר שנגבה בפועל. אם בעל העסק גבה סכום...
המשך תשובה