שבועיים לפני תחילת החוזה, נפגשנו עם עורך דינו של בעל הבית והוא דרש מאיתנו למסור לו 12 צ'קים דחויים עבור כל השנה וחתימה על החוזה, , כאשר בעל הבית בכלל לא הגיע לחתום על החוזה, וטוען שבעל הבית יחתום שלא בנוכחותנו לאחר שהערבים שלנו יחתמו, ורק לאחר מכן נקבל את חוזה השכירות. לא היתה לנו ברירה אלא להסכים, שכן נשארו רק שבועיים עד תום החוזה הנוכחי שלנו. האם התנהלותו תקינה?
שלום רב,
בהנחה ויש אימון בעו"ד, או שסוכם שהוא יאמת את חתימות המשכיר, הדברים נראים סבירים.
מציע לקבל ייעוץ משפטי פרטני.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
היי ירין, המצב שאתה מתאר כרוך בכמה שאלות משפטיות ורגולטוריות שיכולות להשפיע על העסק שלך בצורה משמעותית, במיוחד כשמדובר בתעודת כשרות שקריטית לפעילות שלך. אם יש לך חשש שמדובר בדרישות שלא לגמרי מבוססות ...
המשך תשובה