שלום רב קיבלתי דרישה מלשכת המסחר לתשלום דמי טיפול ארגוני ואיום לפני הגשת תביעה. יש לי עסק של כלים חד פעמים שאני מוכר. לא מבין למה אני צריך לשלם להם. ראיתי שאתם מתעסקים בזה ואשמח לעזרה.
מאיר שבוע טוב
חשוב שאבחן את דרישת לשכת המסחר בטרם אשיב לשאלתך. כמו כן חסרים פרטים האם העסק שלך עוסק במכירה ללקוחות פרטים או שמא לסיטונאים. קיימים לא מעט מקרים שבעלי עסקים מקבלים דרישה כזו או אחרת מארגון מעסיקים שלא בהתאם לדין ולכן יש לבחון העניין.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש משמעות ניכרת לסעיפי הסכם הזיכיון שכן הם כוללים את ההתחייבויות שלך כלפי הרשת. חשוב לבחון את ההסכם וגם אם הרשת לא תסכים לשנות סעיפים בהסכם עליך לדעת את הסיכונים ולהעירך אם הסיכונים שווים את...
המשך תשובה