במרץ 09' חברת אורנג' העבירה בעלות קו של בן זוגי אליי ללא ידיעתי או ידיעתו, ללא הסכמה של איש מאיתנו וכמובן שלא החתימו אותנו על שום דבר. זאת מכיוון שנציג מכירות ניסה לבצע עוד מכירה. כיום מס' הלקוח שלי נמצא בחוב מכיוון שישנו קו נוסף ומכשיר נוסף שגיליתי שאני משלמת, כאשר לאחת העברות הבעלות בחשבון של בן זוגי נוצר חיוב ע"ס 8000 ש"ח בגלל אותה העברת בעלות- ברגע שמבצעים העברת בעלות כל התשלומים על המכשיר ועל הקו נפרעים. מה ניתן לעשות?
שלום רב
יש לבדוק מול חברת הסלולר את הנושא של העברת בעלות: תנאי העברת בעלות.
כמו כן יש לבדוק את חוזה ההתקשרות המקורי.
אמליץ לפנות לייעוץ משפטי מקיף לבדיקת הסוגיה.
בברכה,
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין.
*אין באמור לעיל משום המלצה, יעוץ משפטי או תחליף לייעוץ משפטי ואין להסתמך על האמור.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב אין סעיף חוק המורה כך. יחד עם זאת העניין קשור להתקשרות בתום לב (סעיף 32 לחוק החוזים)וכן בעת מחלוקת משפטית, ככל ויש ראיה שעורך הדין סירב להעביר לך העתק, יכול והעניין יפעל לרעתו. אתה מוזמן לפנ...
המשך תשובה