שלום רב, הגשתי תלונה במועצה לצרכנות על חוסר גילוי נאות והטעיה בהסכם מתן שרות. המועצה לצרכנות שלחה לחברה מכתב עם העתק אלינו וביקשה את התייחסות החברה לתלונה וזאת בטרם תיתן המועצה את תגובתה. עורכי הדין של החברה מתעלמים ממכתב המועצה ומאיימים לשלוח לי דרישה לתשלום ולחייב אותי גם על דרישה זו. . האם לא די במכתב מהמועצה לצרכנות לעכב הליכים עד לבירור? בנוסף העברתי בקשה שלי במייל לנציג החברה לעכב ההליכים עד לבירור. מדובר בעסקה למתן שירות מקצועי עתידי , הנציג של החברה לא השיחר בידי עותק מההסכם עד לפגישה עם איש המקצוע, כך שנבצר ממני להתייעץ ולעשות בירור מעמיק יותר בגין ההסכם. נפגשנו עם איש המקצוע אשר הציג בפנינו תוכניות שלא אישרנו אותם. כעת בהתאם להסכם החברה רוצה לגבות מאיתנו מחצית משכ"ט = 10,000 ש"ח. אנחנו חשבנו לפי ההסכם שמדובר בייעוץ וכי רק אם אנו מאשרים ההצעות מתחיל התהליך. מסתבר שסעיף זה בהסכם אינו ברור וחד משמעי , כמו גם אי השארת העתק מההסכם. בנוסף השארנו לנציג שיק פיקדון , שגם עליו הוא לא נתן לנו קבלה. כל ההליך מולינו נראה כהטעייה בכוונה תחילה לכפות עלינו לאשר תוכניות אשר אינן מתאימות לנו. האם לא די בכך שהעניין בטיפול המועצה לצרכנות שהוציאה להם מכתב לתגובה? מדוע הם ממשיכים לדרוש ולאיים ולא להתייחס למכתב המועצה? אודה לתשובה והדרכה תודה מראש אורנה מה אני אמורה לעשות?
לפיכך הם רשאים להמשיך לפנות אליכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב מדובר בנושא מורכב שלצורך בירורו דרושים פרטים נוספים. כך לדוגמה יש לבחון את תנאי הסכם שכר הטרחה, מול מי הוא חתום וכד`. מעבר לכך באיזה תיק מדובר, באיזה שלב נמצא התיק, האם יש שכ"ט שאמור להיות ...
המשך תשובה