החתימו אותי בחברת תקשורת על חוזה אחיד לרכישת מסלול שיחה. גיליתי כי במשך שנים הורידו לי סכומים שלא התכוונתי לשלם. כאשר ביקשתי שיפנו אותי לחוזה הראו לי אותיות קטנות. מדובר בסכום של עשרות שקלים בחודש ובמשך שנים מדובר ביותר מ-2,000 שקלים (לפני ריבית והצמדה שיפסוק לי בית המשפט). מה הדין לגבי אותיות קטנות בחוזה אחיד ואיך אפשר לדעת אם רימו אותי?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב נראה שללא סיבה להפרת הסכם עי ביה"ס, תתקשה לבטל את ההסכם ולקבל החזר כספי בגין הקורסים של ביצעת. עליך לבדוק האם ביהס הציג בפניך מצגים עוד קודם להסכם ו/או במסגרתו שהתבררו כלא נכונים....
המשך תשובה