שלום וברכה, לפני מספר ימים פניתי לדף פייסבוק אשר מוכר משקפי שמש של מותג כלשהו בבקשה לרכוש דגם מסויים. נשלחה לי הודעה בה עלי היה למלא את פרטי, כתובתי ות"ז (ללא כרטיס אשראי) וקיבלתי את ההודעה הנ"ל- "את המוצר יש לקבל בסניף הדואר באזור המגורים של כתובת הלקוח, התשלום במזומן לאחר קבלת המוצר בסניף הדואר, המשלוח עד 5 ימי עסקים מיום ההזמנה". לאחר יומיים ביטלתי את ההזמנה והתבקשתי לשלם 40 ש"ח דמי ביטול. סירבתי כיוון שלא נאמר לי דבר על מדיניות ביטולים וגם איני יודעת כיצד אני אמורה לשלם את הסכום הזה. בתגובה קיבלתי הודעת איום שעלי לצפות למכתב תביעה. האם ניתן לתבוע אותי? באתר לא כתוב דבר על מדיניות ביטול וגם לא נשלחה לי הודעה על כך. במבט שני האתר נראה לי מפוקפק ואני בהחלט מתחרטת ולא אשוב לעשות קניות במקום שאיני מכירה טוב. מה עלי לעשות?
את רק התחייבת לבצע עסקה ..לא קיבלת את המוצר, ולכן הייתה לך זכות לבטל .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבדוק את תנאי ההסכם בטרם מתן תשובה לשאלתך. ככל שהסוכן מפר הסכם ניתן יהא לשקול לבטלו. את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה