שלום! ב2009 עשתי דרך נציג טלפון מנוי שיחות לחוץ לארץ . ב2010 בטלתי דרך נציג את השיחות. הייתי בטוח שמאותו יום לא יחויב עבור השירות בחברת תקשורת . מסתבר שעד היום היו מחייבים אותי בדמי שירות ללא ידעתי ואישורי בנוסף אף פעם לא קבלתי פירוט חשבונית או הודעה כלשהי. רק בפירוט אשראי ראתי חיוב ומכיוון שיש לי אצלם גם אינטרנט אז חשבתי שזה חיוב אינטרנט.. רצתי לדעת מה אפשר לעשות בנידון? במשך השנים הצטבר כ 240 ₪ שחויבו במרמה.( מאותה תקופה לא התקשרתי דרכם לחוץ לארץ בכלל והם ראו זאת ובכל זאת חיבו על שירות או משהו כזנ)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את תנאי ההסכם בטרם מתן מענה לתשובתך. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה