שלום רב בכוונתי להעסיק סטודנט בעבודה של 20-40 שעות בחודש. העבודה תעשה מרחוק בשעות גמישות מאוד. השכר כולל הפרשות המחויבות בחוק אך מה דרישות החוק בנושא ימי חופשה שנתית / מחלה /דמי הבראה. האם ניתן לציין בחוזה שלא ינתנו ימי חופשה וכו'. תודה רוני
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב העניין שלא נחתם חוזה יכול לשחק כאן לטובתך. חשוב לקבל פרטים נוספים כגון מתי שולמו הכספים ומתי הודעת להם על ביטול. כמו כן חשוב להבין אם יש ראיה אחרת( הקלטות מיילים וכד). את מוזמנת לצורך קשר ...
המשך תשובה