שלום רב, אנחנו שוכרים דירה מזה 7 שנים. אתמול קיבלנו מכתב מהוצאה לפועל לפיו עלינו להעביר את תשלום שכר הדירה לבנק שבו קיים חוב גדול של בעלת הדירה (היא לא בארץ), וכן פירוט של הנכס תוך 10 ימים. אם לא, נוזמן לחקירה ונתחייב בתשלום החוב במקומה. האם זה חוקי? מה הקשר שלי לחובות שלה? תודה רבה מרים
נראה כי הוטל עיקול על חובות של בעל הנכס אצלכם עליכם להשיב לעיקול כי אתם משלמים שכירות ואת גובה השכירות על מנת לברר האם להעביר את התמורה לבנק הייתי פונה להוצאה לפועל על מנת לברר מה בדיוק קבע ראש ההוצאה לפועל בהחלטה שלו
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מיכל שלום , הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני כמצויין בהרחבה בכללים מעלה . הואיל והנך מצויה במהלך הליך משפטי אציע כי תפני לעו״ד אשר מייצג אותך על מנת לקבל תשובות מוסמכות בנדון . ככל שאינך מיו...
המשך תשובה