לפני 5 חודשים שכרתי דירה, שוכר חדש נכנס במקומי. הלכתי לעירייה על מנת להעביר על שמו את החשבונות אך נאמר לי שרק הוא זה שיכול להעביר אותם. שוחחתי עימו והוא אמר שאכן העביר. לפני מספר ימים גיליתי שהוא לא העביר דבר והכל עדיין על שמי וחובות הצטברו. מה עלי לעשות במצב הזה? האם קיימת הילה לתביעה?

שלום רב, במקרים כגון אלו יש לפנות לשוכר הקודם בכתב בצרוף המסמכים הרלוונטים . באשר לעילת תביעה יש לבדוק זאת לעומקם של דברים . בהצלחה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יצחק שלום , תודה עבור פנייתך . ככלל אם וכאשר עסקינן ב סרוב לתשלום ועד הבית - אזי ישנם מספר אופציות משפטיות חוקיות לנקוט בהן אולם טרם זאת יש לעיין בחוזה השכירות . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפ...
המשך תשובה