שלום אני שוכרת דירת מרתף כעת הגיע צריכת מים משותפת והשוכר מחשב זאת על פי תעריף הגבוה בטענה שזו צריכה משותפת ויש הרבה נפשות בבית לציין שמוני השעונים מופרדים לכל יחידה האם אני חייבת לשלם לפי התעריף הגבוה של 14 ש"ח לקוב או תעריף הרגיל 9.26 לקוב לפי חשבון שעון המים הנפרד שלי?
הרי לשם כך הותקן שעון המים הנפרד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
יולי שלום , ככלל במקרים כגון אלו יש לבדוק ולבחון את תנאי הדירה השכורה טרם חתימת החוזה . על פי חוק על המשכיר להעמיד את הנכס כאשר הוא במצב סביר למגורים . תודה עבור פנייתך . עו״ד דרורית מלינר...
המשך תשובה