אחותי, זה שנתיים נכה 100%, מתגוררת בדירה שכורה על ידי האפוטרופוס שלה בתל אביב. אני נאלצת לעתים תכופות לבקר לתקופות של מספר שבועות, בהן אני שוהה בעיקר אצל אחותי (וגם כשלא -- נשארת המזוודה שלי בחצר שלה). מידי פעם פונה בעל הבית לאפוטרופוס בטענה, שאם חל שינוי במספר השוכרים, הוא יאלץ במיידי לגבות ערבויות נוספות, להוסיף את שמי לחוזה השכירות, ולשנות את גובה השכירות. האם יש למשכיר גיבוי חוקי לאיומיו? יש לציין, שאני בת המשפחה היחידה מדרגה ראשונה של אחותי. אמא נפטרה לפני למעלה מ17 שנה: אבא אינו בתמונה למשך רוב חיינו.
אם מדובר במעבר קבוע אז יש צדק בדבריו
אם הביקור הוא לתקופה קצרה וקצובה אז לא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מזל שלום , יש לעיין בחוזה השכירות על סעיפיו ולאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג . הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני נא עייני בכללים . ככל שברצונך להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע . עו״ד ...
המשך תשובה