אנו שוכרים דירה בנתניה מזה 4 שנים ומשלמים 4,000 ש"ח. כעת, לקראת סיום החוזה, בעל הדירה רוצה להעלות את שכר הדירה ל 5,500 ש"ח !! (כ - 40% העלאה). האם זה חוקי? האם יש מגבלה על גובה העלאה? האם לנו כשוכרים יש מה לעשות בנדון? תודה רבה
זכותו של המשכיר לעלות בשכירות בלתי מוגנת את שכר הדירה ככל העולה על רוחו כל עוד אינו מוגבל בתנאי חוזה.
אינכם חייבים לשכור את הדירה באם תנאי השכירות אינם לטעמכם ולכיסכם.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
מיטל שלום , תודה רבה עבור פנייתך לפורום . שאלותייך חשובות אך הינן בגדר יעוץ אישי פרטני אשר אין באפשרות הפורום להעניק . אציע כי תפני לאתר בתי המשפט הממשלתי שם בטוחני שתקבלי מענה והדרכה ממצה וי...
המשך תשובה