שלום, בחוזה סטנדרטי שנחתם ביני לבין השוכרים לא צויין נושא הכנסת בעלי חיים לדירה. השוכרים לא ציינו זאת במעמד החתימה או לפניה וכעת הכניסו לדירה 2 כלבים. הדירה הושכרה עם ריהוט מלא ולא הייתי מאשרת הכנסת בעלי חיים לו ידעתי שזו כוונתם של השוכרים. האם ניתן לדרוש את הוצאתם של הכלבים? או לסיים בשל כך את החוזה לפני הזמן? תודה

שלום רב , במקרים כגון אלו : יש לבחון את חוזה השכירות ותנאיו על מנת לאמוד את האופציות המשפטיות העומדות לרשותך ולבחון האם יש בכך הפרת חוזה .עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רוני שלום , תודה עבור פנייתך לפורום . ככלל במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפים הספציפיים בנדון תקופת האופציה ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון כיצד לנהוג . בהצלחה רבה . עו״ד דרורית ...
המשך תשובה