2 חברים שכרו דירה אני חתום ערב על הבן שלי והאמא של השותף ח ומה ערבות על הבן שלה. החוזה הסתיים כי לא הסתדרו. הבן שלי שילם את כל החוב ובעל הדירה יודע אני שילמתי מכספי. נשאר חוב של השותף. בעל הדירה רוצה לתבוע את 2 הצדדים. מה המלצתך?

שלמה שלום , במקרים כגון אלו יש לבדוק ולבחון את שיעור החוב של השותף מאחר ולפי המצויין שני השותפים מחוייבים לחוב דנן . לאחר מכן ניתן ליעץ משפטית כיצד לפעול במקרה הנדון . ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע בכך . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אביטל שלום , ככלל במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות ביסודיות . רק לאחר מכן ניתן להנחות אותכם בדבר זכויתכם והאופציות המשפטיות העומדות לרשותכם . ככל שתרצו להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע . כל טוב . ע...
המשך תשובה