האם נהוג לאחרונה והאם חוקי??? לבקש פקדון מזומן (סכום שנפדה בתחילת החוזה ומוחזר בתום החוזה) של אלפי שקלים (במקום צ'ק ערבות שהיה נהוג לבקש ושהיה נפדה רק באם לא היו עומדים בחוזה)? האם זה נוהג רק של דירות במרכז או גם בצפון? מעוניינת ב-דירה. נדרשתי ל-5000 ש"ח פקדון מזומן לפרעון מיידי עם תחילת החוזה. נשמע לי הזוי ולא הוגן... מה החוק והנוהג בנושא? תודה מראש דנה

שלום רב ,במקרים כגון אלו , יש לבדוק את תנאי הערבות שנדרשה ואת תנאי השכירות בהתאם . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני זאת על פי כלליו . בהצלחה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
נורה שלום , תודה על פנייתך לפורום . הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני . אולם ככל שברצונך להרחיב בנדון נא צרי קשר עם משרדי. חג שמח , עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום....
המשך תשובה