הי, אם חתמתי על חוזה שכירות ב-25/4 ונתתי למשכיר שיק אחד לבנתיים עד שאני אכנס לדירה כי היה זמן של חודשיים עד לכניסה...ותאריך הכניסה הוא ב-1/6. החלטתי שאני לא מעוניינת בסוף להיכנס לדירה מסיבות אישיות והודעתי למשכיר ב- 1.5 שאני מבטלת לפני שנכנסתי לדירה והמשכיר דרש ממני 2 שיקים על חודשיים על חודש יוני ויולי. זה חוקי? הצעתי לו שאני אחפש במקומו כי יש עוד חודש על לכניסה ויש זמן למצוא מישהו אחר ועדיין דרש 2 שיקים. אשמח לעזרה

שלום רב , במקרים כגון אלו יש לבדוק ולבחון מהם תנאי החוזה והמוסכם בין השוכר והמשכיר . טרם נקיטת צעדים משפטיים יש לבדוק את חוזה השכירות לעומקו ואז ליעץ לך באופן יסודי ומובנה . בהצלחה . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
טוהר ונמרוד שלום, שוחחנו טלפונית. אשמח לעמוד לשרותכם. עו"ד דרורית מלינרסקי- מנהלת הפורום. ...
המשך תשובה