שלום. חתמתי על חוזה שכירות עם דייר על תשלום חודשי. כבר בחודש הראשון הוא לא שילם בזמן ולא נראה שהתשלום קרב. האם מותר לי לבטל את החוזה ולהוציא אותו מהדירה? אם כן כיצד עליי להוציאו במידה ויתנגד? משטרה / הוצאה לפועל ?

דוד שלום , ככלל ישנן מספר אטפציות משפטיות אשר בהן ניתן לנקוט כגון תביעת פנוי ותביעה כספית . אולם הואיל והפורום אינו מעניק יעוץ פרטני מומלץ לפנות ליעוץ משפטי אשר יבדוק את העובדות לאשורן וייעץ לך בהתאם . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ענת שלום , ככלל , לקראת עריכת תמא 38 יש לידע את הדיירים בנדון ולעגן זאת בחוזה השכירות העתידי . באשר למקרה שהעלת ישנן מספר אופציות משפטיות אולם הפורום אינו מעניק יעוץ אישי על פי כלליו . ככל שת...
המשך תשובה