שלום, מי צריך לשלם חשבון מים עקב פיצוץ דוד שמש. בדירה השכורה גיליתי באחור שהתפוצץ דוד השמש וגרם לנזילת מים. מיד כשהודעתי הדוד הוחלף ע״י בעל הדירה. תודה מראש על תשובתכם.

שלום רב,
ככלל הדבר הינו תלוי חוזה השכירות שנכרת בין השוכר והמשכיר.
אם אין הדבר מצוין בחוזה השכירות ועסקינן בבלאי סביר אזי התשלום יחול על המשכיר .
עו"ד דרורית מלינרסקי- מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , ראשית תודה עבור פנייתך לפורום. ככלל במקרים כגון אלו יש לבדוק ולבחון את ההסכם אודותיו עסקינן ולאחר מכן ליעץ לך נכון ונבון משפטית וחוקית . כל האופציות שציינת מחייבות בדיקה מקיפה לאח...
המשך תשובה