שלום, אני והבן זוג שלי החלטנו להיפרד ורוצים לעזוב את הדירה כולה חודשיים אחרי חתימת החוזה. האם בעלי הדירה יכולים לחייב אתנו לשלם שנת שכירות או אפשר לחפש דיירים חלופיים? תודה

ג׳ני שלום , ככלל יש לבחון את החוזה ולאחר מכן ליעץ לך באופן יסודי ונכון בנדון .
ככל שתרצי להסתייע במשרדי נא צרי קשר בנדון .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
רותם שלום , ככלל על פי חוק על בעל הבית להעמיד את המושכר לשכירות כאשר הינו במצב של שמוש סביר על ידי המשכיר . באשר למקרה הספציפי יש לבחון את העובדות והראיות ולאחר מכן ליעץ לך נכון ואחראי כיצד לנהו...
המשך תשובה