שלום, אנחנו נמצאים בחוזה עד סוף החודש. הסכמנו לצאת כמה ימים לפני סוף החוזה על מנת לאפשר לבעלי הדירה והדיירים החדשים לצבוע ולתקן בדירה היום , בעל הדירה הודיע לנו . שיבואו לצבוע את הדירה בזמן שאנחנו בדירה דבר שלא הגיוני מבחינתנו כי , הרי אנחנו יוצאים לפני סוף החוזה על מנת שיוכלו לבצע את כל מה שהם צריכים השאלה שלי האם בעל הדירה יכול להודיע לי בלי לשאול אותי אם זה בסדר מבחינתי ( במיוחד שהדירה תהיה במצב של אריזות ) ולא בא לי שכל הדירה תהיה במצב של ריח של צבע שאני רגישה. .וגם כי הוחלט שנצא לפני הזמן כדי שיסדרו מה שהם צריכים תודה

אפרת שלום ,
תודה רבה על פנייתך לפורום.
הפורום אינו מעניק יעוץ אישי פרטני.
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ויקי שלום רב, שוחחנו בנדון . תודה רבה עבור פנייתך לפורום. כל טוב, עו"ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום....
המשך תשובה