שלום. בחוזה שלי כתוב שאסור לי לעזוב את הדירה באמצע החוזה בשום אופן ואם אעזוב אני חייבת לשלם לבעל הבית עד סיום החוזה. אין שום סעיף של למצוא דייר חלופי או עזיבה בהתראה מראש. נקלעתי למצב בו אני חייבת לעזוב את הדירה ( בעוד מספר חודשים). האם החוזה שחתמתי עליו בתמימות יסבך אותי?

מרינה שלום ,
ככל יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן להנחות אותך משפטית נכון ונבון.
יום טוב,
עו"ד דרורית מלינרסקי - מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
משה שלום , תודה רבה על פנייתך. השאלה מיועדת למשרד הפנים ולכן אציע כי תיצור קשר עימם לברור הסוגיה שהעלית אשר יתנו מענה לשאלתך . בהצלחה . עו״ד דרורית מלינרסקי -מנהלת הפורום ....
המשך תשובה