שלום, אני משמש כועד בית ו יש 6 דיירים כולם, למעט אותי, שוכרים. מרזב פינוי המים מהגג התפרק ונדרש לתקנו, על מי מוטלת העלות על השוכרים או על בעלי הדירות? תודה

שלום רב,
תודה על פנייתך .
ככלל , ברמת העקרון , השוכרים אחראים על תחזוק שוטף של הדירה , והמשכירים אחראים על בלאי סביר .
באשר לשאלתך הספציפית - הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני זאת על פי כלליו המפורטים מעלה .
ככל שתרצה להרחיב בנדון מוזמן ליצור קשר עם משרדי .
יום טוב .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
אבי שלום רב, תודה רבה עבור פנייתך. הפורום אינו עוסק בנושא שהעלית . נא פנה לפורום עורכי דין נוטריון באתר. בהצלחה. עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום....
המשך תשובה