שלום, בדירה שלנו יש ליקויים מאוד רציניים של רטיבות ונזילות מהשכנים למעלה. המצב הזה קיים מעל כשנה כבר ולא מטופל בשום דרך. האם ניתן לתבוע את המשכיר (בעלי הדירה שאנחנו שוכרים אותה) בעקבות הפרת חוזה? אם לא, נשמח להכוונה ראשונית כיצד לטפל בבעיה באופן רשמי. תודה רבה.

אורי שלום ,
ככלל יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן לשקול את האופציות המשפטיות .
הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני זאת על פי כלליו.
ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע .
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
עידן שלום , ככלל חוזה נכרת על פי הסכמת הצדדים משקף את רצונך ותנאיו צרכים להיות מעוגנים באופן מפורש בכתב כולל הכנסת בעלי חיים ותנאים נלווים אחרים . לגבי הסוגיה ששאלת - הפורום אינו מעניק יעוץ איש...
המשך תשובה