שלום, בדירה שלנו יש ליקויים מאוד רציניים של רטיבות ונזילות מהשכנים למעלה. המצב הזה קיים מעל כשנה כבר ולא מטופל בשום דרך. האם ניתן לתבוע את המשכיר (בעלי הדירה שאנחנו שוכרים אותה) בעקבות הפרת חוזה? אם לא, נשמח להכוונה ראשונית כיצד לטפל בבעיה באופן רשמי. תודה רבה.

אורי שלום ,
ככלל יש לעיין בחוזה השכירות ולאחר מכן לשקול את האופציות המשפטיות .
הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני זאת על פי כלליו.
ככל שתרצה להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע .
עו"ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
ורו שלום , ככלל תשלום דמי שכירות מבוצע על ידי השוכר כאשר תנאי התשלום מצוינים מפורשות בחוזה השכירות . באשר למקרה הספציפי הואיל והפורום אינו מעניק יעוץ משפטי על פי כלליו ככל שתרצה להרחיב בנדון משר...
המשך תשובה