שאלתי: בבעלותי דירה אותה אני משכירה, יש בעיה באינסטלציה- נזילות לשכנים למטה שעלי לתקן, כיוון שיש בדירה חדר שרותים ואמבטיה אחד בלבד, והתיקון יקח כשבוע, השוכרת לא תוכל לגור בדירה באותו שבוע. שאלתי היא כמה עלי לפצות אותה על שבוע בו לא תהיה בדירה, כשהצעתי לה לקזז רבע שכירות היא לא הייתה מרוצה... אשמח לדעת מה חובתי כלפיה

מרים שלום רב ,
תודה עבור פנייתך .
אכן שוחחנו טלפונית .
בהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דניאלה שלום , ככלל ישנן מספר אופציות לטפל במקרה אותו העלית ובראש וראשונה יש לעיין בחוזה השכירות ובסעיפים הרלוונטיים לכך. הפורום אינו מעניק יעוץ אישי לפי כלליו . ככל שתרצי להרחיב בנדון משרדי י...
המשך תשובה