אני שוכר דירה מחולקת, בחלק השני גר המשכיר. פתאום הוא התקין מצלמות ללא ידיעתי מכל כיווני הבית שלו, וכשתי מצלמות הוא התקין בצורה החודרת לפרטיותי באופן קיצוני- כל הכניסה לכיוון הבית שלי תחת מצלמה וכן כל המרפסת המובילה לבית שלי ושבה אנו שוהים הרבה מהיום נתונה תחת מעקב מצלמה נוספת. ז"א כל היוצא והנכנס מצולם בכל זמן וכן כל הפעילות במרפסת בצורה חמורה החודרת לפרטיות ממש. כמובן שזה לא היה מוסכם בחוזה. מה הדין במקרה זה?

שלום רב ,
על פי כללי הפורום לא ניתן יעוץ בעילום שם .
נא עיין/י בכללים המפורטים מעלה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , בהמשך לפנייתך יש לעיין בחוזה השכירות . לאחר מכן ניתן ליעץ לך בנדון . הפורום אינו מעניק יעוץ פרטני , כמפורט בכלליו מעלה . ככל שתרצי להרחיב בנדון משרדי ישמח לסייע . עו״ד דרורי...
המשך תשובה