שלום רב, אני ובת זוגתי חתמנו על חוזה שכירות שיגמר באוגוסט. בעל הדירה אומר שעליי להודיע לו חודש חובה לפני תום החוזה אם אנחנו מתכוונים לחדש את החוזה, האם באמת כך, חובה עלינו להודיע בדיוק חודש לפני? לא ראיתי סעיף בחוזה שאומר זאת

דרור שלום רב ,
תודה עבור פנייתך .
על מנת להשיב לשאלתך נכונה יש לעיין בחוזה השכירות ובתנאיו .
לאחר מכן ניתן ליעץ לך נכון ונבון משפטית וחוקית כיצד לנהוג .
כל טוב ובהצלחה .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
דורי שלום , במקרים כגון אלו יש לעיין בחוזה השכירות באשר לנושא הספציפי שהעלית . פרשנות סעיף בחוזה טעונה בחינה יסודית של הסעיף והחוזה בכללותו . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום . ...
המשך תשובה