שלום, אני שוכרת יחידת דיור וכל התשלומים כלולים למעט חשמל. כעת ב על היחידה קיבל חשבון מים גבוה מהרגיל ושוקל לחייב אותי עבור מים למרות שאינני אמורה לשלם עבור מים בנפרד. בחוזה רשום שימוש "סביר". האם יש לו זכות לגבות ממני כסף עבור כך? אשמח להבהרה.

שלום רב ,
ככלל במקרים כגון אלו יש לפנות לבעל הדירה אשר יבדוק האם קיימת נזילה , שכן חשבון מים גבוה מעיד על נזילה במרבית המקרים .
באשר לתשלום- יש לבחון מה סוכם בחוזה השכירות בין הצדדים .
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
שלום רב , תודה עבור פנייתך . תביעה בסדר דין מקוצר הינו הליך אשר ננקט במקרה של הליכי פנוי של דייר המסרב להתפנות . באשר למקרה הפרטי - הפורום אינו מעניק יעוץ אישי משפטי נא עייני בכללים מעלה . ...
המשך תשובה